Systemy CRM (Customer Relationship Management) mają za zadanie polepszyć jakość obsługi klienta, co docelowo ma przełożyć się na pozyskanie nowych klientów i tym samym zwiększenie sprzedaży. Jednym z najpopularniejszym systemów CRM klasy Open Source jest SugarCRM. Jego budowa modułowa i otwartość kodu pozwala dowolnie modyfikować i rozbudowywać system przy zachowaniu jednocześnie atrakcyjnej ceny wdrożenia. Wybór wdrożenia systemu SugarCRM jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku zapotrzebowania na elastyczny system, który w ramach wdrożenia może być dowolnie dostosowany do profilu i potrzeb wdrażającego.

Możliwość integracji z innymi systemami (także Open Source) pozwala stworzyć funkcjonalną platformę biznesową.

Integracja z centralą telefoniczną Asterisk/Elastix umożliwiająca łatwe zestawianie rozmów wprost z systemu CRM, automatyczne wyświetlanie informacji o dzwoniącej osobie oraz nagrywanie i zapisywanie rozmów powoduje, iż system SugarCRM może być z powodzeniem wykorzystywany w dziale Call Center.

Natomiast dzięki integracji z systemem magazynowo-księgowym użytkownicy CRM mają bezpośredni dostęp do wystawionych faktur oraz informacji o związanych z nimi płatnościach, co pozwala przedstawicielom handlowym na bieżąco podejmować odpowiednie działania wobec niesumiennych klientów.

Zgromadzone w systemie informacje mogą być analizowane poprzez raporty, zestawienia uruchamiane bezpośrednio w systemie lub mogą być poddane dalszej analizie w innych zewnętrznych systemach raportujących.

Funkcjonalności SugarCRM:

SugarCRM - Kontrahenci, Kontakty i Wizytówki   Kontrahenci, Kontakty i Wizytówki – zarządzanie relacjami z klientami i dostawcami

SugarCRM - Okazje, Szanse sprzedażowe   Okazje sprzedażowe – prowadzenie i monitorowanie procesu sprzedaży

SugarCRM - Kalendarz, Działania   Kalendarz, Działania – planowanie spotkań, zadań, rozmów telefonicznych, notatek, współdzielenie kalendarzy

SugarCRM - Poczta e-mail, Kampanie marketingowe   Poczta e-mail – wbudowany klient pocztowy współpracujący z CRM. Kampanie – automatyczne planowanie wysyłki mailowej.

SugarCRM - Projekty   Projekty – zarządzanie projektami i ich etapami.

SugarCRM - Zgłoszenia, Usterki, Sprawy  Sprawy, Zgłoszenia serwisowe, Usterki – obsługa zgłoszeń serwisowych w CRM.

SugarCRM - Dokumenty  Dokumenty – archiwizacja i wersjonowanie dokumentów w CRM

Oferujemy wiele autorskich rozszerzeń do systemu SugarCRM wzbogacających jego standardowe funkcjonalności. Są to między innymi:

Oferujemy:

  1. Instalację i konfigurację systemu SugarCRM (przygotowanie serwera, instalacja, dostosowanie, import danych)
  2. Szkolenie użytkowników i administratorów
  3. Wsparcie techniczne i rozbudowa systemu
  4. Utrzymanie systemu SugarCRM na własnym serwerze

 

Szczegółowe informacje na temat oferowanego przez nas systemu SugarCRM oraz ofertę cenową znajdą Państwo na naszej witrynie pod adresem sugarcrm.specinfo.pl

Demo systemu dostępne jest pod adresem demo.specinfo.pl/crm