SuiteCRM jest systemem CRM na licencji Open Source bazującym na SugarCRM. Został on wzbogacony o szereg nowych modułów i funkcjonalności, których brakowało w podstawowej wersji SugarCRM. Dzięki temu jest on znakomitą alternatywą dla komercyjnej wersji SugarCRM, a także Salesforce i Dynamics.

Wybór wdrożenia systemu SuiteCRM jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku zapotrzebowania na elastyczny i nowoczesny system, który w ramach wdrożenia może być dowolnie dostosowany do profilu i potrzeb wdrażającego.

Funkcjonalności systemu SuiteCRM:

SuiteCRM - Kontrahenci, Kontakty, WizytówkiKontrahenci, Kontakty, Wizytówki. Zarządzanie relacjami z klientami i osobami kontaktowymi z tych firm. Odnotowywanie relacji z potencjalnymi klientami (wizytówki) celem ich pozyskania.

SuiteCRM - Produkty, Oferty, Faktury, Okazje, KontraktyProdukty, Oferty, Faktury, Okazje, Kontrakty. Odnotowywanie szans sprzedażowych (okazje). Zarządzanie cyklem sprzedaży – tworzenie ofert na podstawie asortymentu, generowanie faktur w formacie PDF. Odnotowywanie umów (kontraktów) dotyczących sprzedaży towarów i usług.

SuiteCRM - Mapy GoogleMapy Google. Wyświetlanie na mapach kontrahentów, kontaktów, wizytówek, zaplanowanych spotkań, itp.                                                                                            

SuiteCRM - Działania - Kalendarz, Spotkania, Zadania, Rozmowy telefoniczne, Notatki, E-maileKalendarz, Działania. Odnotowywanie w systemie spotkań, zadań, rozmów telefonicznych, notatek, e-maili w kontekście prowadzonych spraw, szans sprzedaży, projektów, itp.

SuiteCRM - Poczta e-mailPoczta e-mail. Wbudowany klient pocztowy pozwalający na obsługę poczty bezpośrednio w CRM. Kampanie marketingowe – masowa wysyłka e-maili i obsługa informacji zwrotnych. Możliwość archiwizowania e-maili w CRM poprzez wtyczki z poziomu MS Outlook i Mozilla Thunderbird.

SuiteCRM - Sprawy, Zgłoszenia serwisowe, Usterki, BłędySprawy – Zgłoszenia serwisowe, Usterki. Obsługa zgłoszeń serwisowych. Zapisywanie zgłaszanych usterek i sposobu ich rozwiązań.                                                                                            

SuiteCRM - Grupy użytkownikówGrupy użytkowników. Możliwość definiowania dostępu i uprawnień w systemie względem grup użytkowników. Automatyczne dziedziczenie uprawnień.

SuiteCRM - RaportyRaporty, Wykresy. Zaawansowane zestawienia w formie graficznej i tabelarycznej pozwalające na prowadzenie analiz. Możliwość definiowania własnych raportów przy wykorzystaniu generatora raportów.

SuiteCRM - Projekty, Zadania projektowe, Wykres GanttaProjekty. Zarządzanie projektami i ich etapami. Śledzenie realizacji projektów na wykresie Gantta.                                                                                            

SuiteCRM - Dokumenty , Baza wiedzyBaza wiedzy, Dokumenty. Możliwość przechowywania dokumentów w CRM pod kontrahentami, projektami, okazjami , itp. Wersjonowanie dokumentów. Tworzenie bazy wiedzy.

SuiteCRM - Procesy, WorkflowProcesy – Workflow. Definiowanie procesów w CRM automatyzujących i wspomagających działania pracowników.                                                                                            

SuiteCRM - Wydarzenia, LokalizacjeWydarzenia, Lokalizacje. Planowanie i organizowanie wydarzeń (eventów). Zapraszanie uczestników i zarządzanie osobami zaproszonymi.                                                                                            

Oferujemy wiele autorskich rozszerzeń do systemu SuiteCRM wzbogacających jego funkcjonalności. Są to między innymi:

 

Oferujemy:

  1. Instalację i konfigurację systemu SuiteCRM (przygotowanie serwera, instalacja, dostosowanie, import danych)
  2. Szkolenie użytkowników i administratorów
  3. Wsparcie techniczne i rozbudowa systemu
  4. Utrzymanie systemu SuiteCRM na własnym serwerze

 

Szczegółowe informacje na temat oferowanego przez nas systemu SuiteCRM oraz ofertę cenową znajdą Państwo na naszej witrynie pod adresem suite-crm.pl

Demo systemu dostępne jest pod adresem demo.specinfo.pl/suitecrm