Jednym z najpopularniejszych systemów CRM (Customer Relationship Management) klasy OpenSource jest VtigerCRM. Jest to kompleksowe rozwiązanie pozwalające na gromadzenie informacji – zapisywanie działań prowadzonych wobec klientów, potencjalnych klientów i dostawców, a także na prowadzenie całego procesu sprzedażowego począwszy od ofertowania, zamówień, aż po fakturowanie oraz procesu posprzedażowego w postaci obsługi serwisowej.

Funkcjonalności systemu VtigerCRM:

VtigerCRM - Kontrahenci, Kontakty, Dostawcy, Potencjalni KontrahenciKontrahenci, Kontakty, Dostawcy, Potencjalni Kontrahenci. Zarządzanie relacjami z firmami (Klientami i Dostawcami) i osobami kontaktowymi z tych firm. Możliwość wydzielenia potencjalnych kontrahentów i względem ich prowadzenia działań marketingowych zmierzających do ich pozyskania i przekształcenia do roli klienta.

VtigerCRM - Oferty, Zamówienia, Faktury, Szanse sprzedażySprzedaż – Oferty, Zamówienia, Faktury, Szanse sprzedaży. Pełne zarządzanie cyklem sprzedaży – tworzenie ofert na podstawie asortymentu, zamówień oraz generowanie faktur sprzedaży w formacie PDF.

VtigerCRM - Produkt, Usługi, Cenniki, DostawcyProdukty, Usługi, Cenniki, Zamówienia do Dostawców, Dostawcy. Zarządzanie kartotekami produktów i usług, tworzenie cenników. Automatyczna aktualizacja i weryfikacja stanu magazynowego. Zarządzanie relacjami z Dostawcami – zamówienia do dostawców.

VtigerCRM - Kalendarz, Spotkania, Zadania, Rozmowy tel.Kalendarz, Spotkania, Zadania, Rozmowy telefoniczne. Planowanie spotkań, rozmów telefonicznych, zadań, współdzielenie kalendarzy, cykliczne działania.

VtigerCRM - Poczta e-mailPoczta e-mail, Masowa wysyłka emaili. Wbudowany klient pocztowy pozwalający na archiwizację korespondencji elektronicznej. Kampanie marketingowe – masowa wysyłka poczty.

VtigerCRM - SerwisSerwis – Zgłoszenia, Instrukcje, Umowy. Obsługa zgłoszeń serwisowych. Możliwość zgłaszania usterek z poziomu witryny internetowej. Baza wiedzy w postaci instrukcji i dokumentów.

VtigerCRM - Grupy użytkownikówGrupy użytkowników, zaawansowane uprawnienia w systemie. Możliwość definiowania dostępu i uprawnień w systemie względem grup użytkowników. Definiowanie i nadawania uprawnień do poszczególnych pól w kartotekach.

VtigerCRM - RaportyRaporty, Wykresy. Zaawansowane zestawienia w formie graficznej i tabelarycznej pozwalające na prowadzenie analiz. Możliwość definiowania własnych raportów przy wykorzystaniu generatora raportów.

VtigerCRM - Projekty, DokumentyProjekty, Dokumenty. Zarządzanie projektami i ich etapami. Możliwość przechowywania dokumentacji pod kontrahentami, projektami, produktami, umowami itp.

 

Oferujemy:

  1. Instalację i konfigurację systemu VtigerCRM (przygotowanie serwera, instalacja, dostosowanie, import danych)
  2. Szkolenie użytkowników i administratorów
  3. Wsparcie techniczne i rozbudowa systemu
  4. Utrzymanie systemu VtigerCRM na własnym serwerze

 

Szczegółowe informacje na temat oferowanego przez nas systemu Vtiger oraz ofertę cenową znajdą Państwo na naszej witrynie pod adresem www.vtigerpolska.pl

Demo systemu dostępne jest pod adresem demo.vtigerpolska.pl